KURALAR ÇEKİLDİ![]() 2011 yılı ŞAVŞAT Köyleri arası futbol turnuvası kuraları çekildi. 24 köyün katıldığı turnuva 4 gruba ayrıldı. takımımız C grubunda KARAKÖY, KİRAZLI, KAYADİBİ, SAVAŞKÖY VE YONCALI köyleri ile grub maçları oynayacak. Takımımıza şimdiden başarılar dileriz. Yönetim Kurulu
|
2436 kez okundu |
Yorumlar |
| Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yapmak için tıklayın |
| Aktif Ziyaretçi | 1 |
| Bugün Toplam | 8 |
| Toplam Ziyaret | 279389 |
| Alış | Satış | |
|---|---|---|
| Dolar | 46.3600 | 46.5458 |
| Euro | 52.8821 | 53.0940 |







